Ερωτήματα....

Καμιά φορά δε γυρνά στο μυαλό σου ένα κοινότυπο ερώτημα; Δε σε βασανίζει; Άνθρωποι πρέπει να έχουν χαθεί σκεπτόμενοι αν θα "λουστούν όσα έχουν κοροϊδέψει" για παράδειγμα ή αν υπάρχει η θεία δίκη και με ποιο τρόπο έρχεται και ξεπληρώνεται.

Πάντως ανάμεσα μας είμαι και εγώ αυτή τη στιγμή. Σκέφτομαι το παρελθόν μου και τις πράξεις μου. Πιο πολύ τις "κακές", εκείνες που δε θα έπρεπε να έχω καταφέρει γιατί τώρα πιθανών να τις λουστώ και εγώ. Μήπως είναι απλά ένας φόβος, μια ανασφάλεια, ή μήπως είναι η γνώση που έχουμε όλοι μας για τη συμπεριφορά των ανθρώπων.

Νιώθω να καίγομαι μέσα μου και δε ξέρω πως να το αντιμετωπίσω. Νιώθω να χάνομαι σε ένα φαύλο κύκλο πράξεων και επαναλήψεων. Τα  έκανα, μου ανταποδίδεται, το ξανακάνω και συνεχίζει επ άπειρον. Πως βάζεις τρικλοποδιά στη ζωή σου και σταματάς τον κύκλο που σε στεναχωρεί. Μια ευχάριστη σκέψη είναι αρκετή ή μια ευχάριστη πράξη; Να νευριάσω, να το βγάλω από μέσα μου όλο αυτό όπως λένε ή τα νεύρα περάσανε πια και έμεινε μόνο στεναχώρια και σκέψη που οδηγεί στη στεναχώρια που οδηγεί σε βαθύτερη σκέψη.

Δεν γνωρίζω. θυμάμαι μετά από δυο χρόνια πάλι τη φράση "love me less, but love me for a long time" από ένα γαλλικό μιούζικαλ που δεν έχω δει. Μόνο ένα τρέιλερ κατάφερα και μου τυπώθηκε αυτή η φράση.  Δυο χρόνια μετά την πιστεύω ακόμα; Δύσκολο να πω πως δεν την πιστεύω όταν δεκάδες αποφάσεις μου και πράξεις μου έχουν βασιστεί στο μοτίβο της.

Το μοτίβο της σταθερότητας, του βάθους χρόνου. Κάπου, κάπου χρειάζομαι την αναλαμπή μου και το παραστράτημα μου. Όμως περισσότερο χρειάζομαι τη σιγουριά μου. Έχασα τόσο πολύ την ανεμελιά των παιδικών μου χρόνων και δε μπορώ να προσπεράσω για περισσότερα; Ίσως να το έπαθα όμως είμαι σίγουρος πως αυτό είναι διαφορετική ιστορία.

Δεν είναι άνοστη η σταθερότητα; Σου αρέσει; θες λίγο αλάτι να πάρει γεύση η ζωή σου; Θέλω, θέλω πολύ, αλλά μη το κάνεις και λύσα. Όχι, μια σταλίτσα μόνο, ίσα ίσα λίγους κόκκους να βάλουν χρώμα στη μουντή γεύση που αφήνει η στεθερότητα που αναζητάς. Μα είναι γευστική η σταθερότητα, η σιγουριά του χρόνου, η αγάπη και η λατρεία. Ακόμα πιο γλυκό είναι το πάθος και ο έρωτας να ξέρεις αλλά δεν κρατούν πολύ.

Το ξέρω αλλά τώρα τα φοβάμαι.
Τι φοβάσαι
Φοβάμαι τον αβέβαιο στόχο τους
Εσύ δεν είσαι;
Αβέβαιο...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

20 Χρόνια 27

Η «μοναξιά» της επιτυχίας

Συγνώμη, μιζέρια!